TMT Tanks & Trailers

TMT Tanks & Trailers

TMT Tanks & Trailers прогресивний італійський виробник, що спеціалізується на інноваційному дизайні продукції, оптимізуючи її для широкого кола клієнтів із різних галузей.

Якщо говорити про компанію в цифрах то це :

  • 50 років досвіду у даній галузі 
  • 77 тис. кв.м. виробничих потужностей

Продукт, Люди, Пристрасть - головні цінності компанії.  З яких і випливає рішучість створювати неперевершену продукцію, шляхом пошуку високоякісних матеріалів, високого контролю безпеки, відмінної і точної обробки. 

Лінійка продукції включає в себе:

  • Напівпричепи з рухомою підлогою
  • Цистерни
  • Контейнери з рухомою підлогою
  • Контейнеровози
  • Обладнання для вимірювання та перекачування нафтопродуктів 
  • Установки для переробки відходів

Далі більш детально про доступні моделі  ⬇️ 

Напівпричепи з рухомою підлогою:

Модель CONCHIGLIA має самонесучу та повноцінну раму з високоміцної сталі Strenx 700. Напівпричіп може бути із задніми дверима та боковими  розсувними стінками, як правою, так і лівою, по 6300 мм кожна (або ж мати подвійні бокові стінки 6300*6300 мм), між якими для забезпечення стійкості встановлена фіксована центральна колона. Придатний для перевезення майже всіх видів вантажів, від посилок до сипучих матеріалів, з об’ємом від 86 м3 до 100 м3 і внутрішньою корисною довжиною 13 400 мм.

Рефрижераторний напівпричіп CONCHIGLIA спроектований і побудований спеціально для перевезення сипучих або палетованих харчових продуктів з контрольованою температурою і без, з використанням рухомої підлоги. Має сталеву раму з несучою конструкцією з армованих і зварених екструдованих алюмінієвих профілів. Платформу зі шпонованого алюмінію 6082 T6 із секцією та дизайном. Покриття з ізольованого ПВХ листа для бічного згортання холодильника з 5 поперечними ребрами, поворотними та зйомними. Внутрішня корисна: висота - до 2,72 м, ширина - 2,48 м і довжина - 13,6 м. З бічними дверима або без них.  Дозволяє транспортувати продукти від збору врожаю до переробки при ідеальній температурі, зберігаючи таким чином свіжість продукту.

Наступна модель напівпричепу SCRIGNO - оснащена боковими стінками, що повністю відкриваються і розсувною колоною з явною перевагою: висока гнучкість для найрізноманітніших зворотних вантажів, скорочення порожнього пробігу і підвищення рентабельності. Ширина бокового завантаження 12 300 мм, висота - від 2 540 мм. При окремому відкриванні відкидні двері дозволяють часткове розвантаження. Кріплення вантажу (DIN EN 12642 (код XL). 

Модель LEAKPROOF із повністю герметичною рухомою підлогою! Ідеально підходить для перевезення рідких відходів, відходів зі скотобійні, акумуляторів або осаду стічних вод. Власна вага 8900 кг. Об'єм завантаження 20 000 літрів, цілком водонепроникний.

Ще одна модель INTERMODAL - розроблений для перевезень автомобільним, морським та залізничним транспортом. Обладнаний спеціальними армуваннями для підйому, звареними до рами та корпусу, захисними плитами і бамперами з автоматичним пневматичним управлінням, корисним для полегшення розвантаження товарів у певних місцях та для зчеплення напівпричепа з вагоном, придатним для інтермодальних перевезень. Сумісний з відсіками P400 та вагонами C-D-E-F-G-H-I з елементом підтримки 98 см. Схвалено Hupac, згідно зі стандартом UIC 596-5. Корисна: висота - 2,72 м, ширина - 2,48 метра,  довжина - 13,60 м. Об'єм - 92 м³, 33 європалети, вага - 8000 кг. Призначений для перевезення будь-якого типу матеріалу.

CONTAINER - інноваційний 45-футовий сталевий контейнер з рухомою підлогою S-400 для автомобільних, морських і залізничних перевезень. Власна вага до 6800 кг, максимальна вантажопідйомність 29500 кг. В стандартній версії з центральними дверима, водонепроникний і напівпроникний, 89 кубічних метрів, внутрішня висота 2,67 м, 33 європіддони, штабелювання до 6 одиниць, з офіційною XL-сертифікацією, підйомним за допомогою твіст-локів для морського транспорту, підйомним за допомогою Hupac-механізму для залізничного транспорту, а також порожнім, з можливістю підйому вилковим навантажувачем. Контейнери захищені від корозії на (гарантія 5 років) і здатні працювати при температурі від -40° до + 80°. Горизонтальна система завантаження і розвантаження рухомої підлоги дозволяє розвантажувати сипучі матеріали без перекидних механізмів, а зона завантаження на піддони не тільки оптимізована за об'ємом, але й ідеально підходить для збірних і змішаних вантажів. У 2023 році здобув перемогу в конкурсі Trailer Innovation в категорії “кузов”. 

TANK - це цистерни, що спроектовані, побудовані та обладнані для перевезення: палива для цивільного, військового та авіаційного використання; води для цивільного та військового використання; звичайних відходів; відпрацьованих мастил - автомобільним, залізничним і морським транспортом. Вони готові до встановлення на тягачі, причепи, напівпричепи та змінні кузови. Матеріали цистерн - вуглецева сталь, нержавіюча сталь та алюмінієвий сплав. Таким чином, виробник гарантує їхню надійність і довговічність, відповідно до вимог міжнародних стандартів.

І на завершення  CONTAINER CHASSIS - це спеціальні рами, оснащені дерев'яною платформою та кутовими блоками для перевезення контейнерів та змінних кузовів, з різними дозволами, такими як: Adr, AT, FL, OX, EXII, EXIII. Вага - 6.040 кг, довжина - 12.160 мм, ширина - 2550 мм. Існує чотири моделі: Плоский - Гусяча шия - Розсувний - Скелет

Із останніх новин виробництва! Відомо про тестування прототипу нового причепу з рухомою підлогою та електронною віссю. Мета продукту - створити автономний напівпричіп, який міг би працювати і без відчеплення від вантажівки. Завантаження і розвантаження причепу відбувається за допомогою акумулятора, підключеного до осі, яка заряджатиметься як під час гальмування, так і під час руху, і розроблена таким чином, щоб забезпечити максимальну зручність для водія. Що ж, чекаємо більше подробиць і відразу поділимося з Вами. А вже сьогодні Ви можете замовити перевірені часом та якістю моделі напівпричепів ТМТ у нас на сайті www.t-trailer.com.ua

Для консультації телефонуйте 📲  +380 67 283 87 80