ATP - FRC

ATP - FRC

ATP - Угода про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, призначених для цих перевезень (СПС). Розроблена угода в Женеві 1 вересня 1970 роки та набула чинності 21 листопада 1976 року. Робоча група з перевезень швидкопсувних харчових продуктів (Комітету з внутрішнього транспорту Європейської економічної комісії) регулярно вносить поправки до тексту самої Угоди, додатків і оновлює сам текст. Текст Угоди та іі статус можна перегляну за посиланням www.unece.org/text-and-status-agreement 

СПС (ATP) є Угодою між державами, і не існує ніякого загального органу, відповідального за його застосування. На практиці перевірки на дорогах проводяться Договірними сторонами і в разі невиконання встановлених норм - винні можуть бути притягнуті до правової відповідальності компетентними національними органами відповідно до їх внутрішньодержавного законодавства. У самому СПС (ATP) не передбачається ніяких санкцій. На момент опублікування цього документа Договірними сторонами СПС були такі держави: Австрія, Азербайджан, Албанія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, колишня Югославська Республіка Македонія, Угорщина, Німеччина, Греція, Грузія, Данія, Ірландія, Іспанія, Італія , Казахстан, Киргизстан, Латвія, Литва, Люксембург, Марокко, Монако, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Республіка Молдова, російська федерація, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, Сполучені Штати Америки, Таджикистан, Туніс, Туреччина, Узбекистан, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Чеська Республіка, Швеція, Естонія.

АТР сертифікат про випробування видається індивудуально на транспортний засіб (ТЗ) із зазначенням дати повторної перевірки через 6 років. Після позитивної перевірки ТЗ сертифікат може бути продовжений на термін до 3 років. 

ПЕРША ЛІТЕРА ДЛЯ РЕФРИЖЕРАТОРА та ОБІГРІВАЧА (пр. FRC)
A внутрішня між +12 °С та 0 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –10 °С до +30 °С. 
B внутрішня між +12 °С та 0 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –20 °С до +30 °С.
C внутрішня між +12 °С та 0 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –30 °С до +30 °С.
D внутрішня між +12 °С та 0 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –40 °С до +30 °С.
E внутрішня між +12 °С та -10 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –10 °С до +30 °С.
F внутрішня між +12 °С та -10 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –20 °С до +30 °С.
G внутрішня між +12 °С та -10 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –30 °С до +30 °С.
H внутрішня між +12 °С та -10 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –40 °С до +30 °С.
I внутрішня між +12 °С та -20 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –10 °С до +30 °С.
J внутрішня між +12 °С та -20 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –20 °С до +30 °С.
K внутрішня між +12 °С та -20 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –30 °С до +30 °С.
L внутрішня між +12 °С та -10 °С включно при середніх зовнішніх температурах від –40 °С до +30 °С.
Коефіцієнт теплопровідності для всіх класів (окрім А) має бути меньше 0,40 Вт/м2°C.

ПЕРША ЛІТЕРА ДЛЯ РЕФРИЖЕРАТОРА (пр. FRC)
A внутрішня температура між +12 °С та 0 °С включно.
B внутрішня температура між +12 °С та -10 °С включно.
C внутрішня температура між +12 °С та -20 °С включно.
D внутрішня температура підтримується установкою, що не перевищує 0 °С.
E внутрішня температура підтримується установкою, що не перевищує -10 °С.
F внутрішня температура підтримується установкою, що не перевищує -20 °С.

ДРУГА ЛІТЕРА КОДУВАННЯ (пр. FRC) є ЗАГАЛЬНОЮ ДЛЯ ВСІХ ТИПІВ КУЗОВІВ - це коефіцієнт теплопередачі/теплообміну між внутрішньою та зовнішньою поверхнею кузова.
N - коефіцієнт не перевищує 0,70 Вт/м2°C.
R - коефіцієнт не перевищує 0,40 Вт/м2°C, і товщина бокової стінки не може бути меньше 45 мм, для транспортних засобів габаритною шириною більше 2.500 мм

ТРЕТЯ ЛІТЕРА КОДУВАННЯ (пр. FRC) є ЗАГАЛЬНОЮ ДЛЯ ВСІХ ТИПІВ КУЗОВІВ - означає клас підтримання внутрішньої температури пустого кузова без механічного приводу пониження температури, за допомогою танення льоду, випарів газу та інших фізичних методах, при зовнішній температурі +30 °С.
A на рівні не більше +7 °С.
B на рівні не більше -10 °С.
C на рівні не більше -20 °С.
D на рівні не більше -0 °С.

Розшифрування самого популярного коду ATP - FRC для рефрижератора.

F - внутрішня температура підтримується установкою, що не перевищує -20 °С.
R - коефіцієнт не перевищує 0,40 Вт/м2°C
C - на рівні не більше -20 °С. (що це означає - якщо холодильна установка виходить із ладу, то за допомогою льоду або іншої речовини, яка дає холод, ви можете певний період часу тримати температуру в середині кузова на певному рівні).