
P400 Multi X3 Huckepack від Lecitrailer — інтермодальний напівпричіп для складних викликів
Чудовим кейсом поділилися наші партнери Lecitrailer, а ми з радістю розповідаємо і вам. Це масштабне замовлення від компанії Serveto - одного із лідерів логістичного ринку Європи з центральним офісом у Льєйді (Іспанія) та понад 70-річним досвідом у транспортній галузі. Вони поповнили свій автопарк 70 тентованими напівпричепами P400 Multi X3 від Lecitrailer. Чітко продемонструвавши довіру до технологічної і конструктивної якості продукції Lecitrailer. Serveto інвестує в інтермодальність, а це знак стратегічного підходу: техніка, що дозволяє економити витрати, знижувати викиди CO₂ та уникати вузьких місць логістики.
Відеоогляд даного кесу👉 YouTube - LeciTrailer
Нові напівпричепи побудовані за стандартом P400 (дозволяє безперешкодне транспортування залізницею в вагонах з максимальною висотою до 4 метрів), тобто відкривається можливість для змішаних (інтермодальних) перевезень, що включають автомобільний, залізничний і морський транспорт.
Також необхідно зауважити і те, що цей напівпричіп має змінну ТРАНСПОРТНУ висоту, завдяки гідравлічному даху. Адже при автомобільних перевезеннях можна поставити внутрішню висоту 3 метри (що уже відносить напівпричіп до категорії МЕГА трейлерів). Саме тому ми бачимо дві позначки P400 - щоб ніхто випадково не переплутав висоту, під обраний вид перевезень.
Конструктивні переваги P400 Multi X3:
- Посилене шасі з додатковими елементами жорсткості у ключових точках для витримування навантажень під час навантаження/розвантаження у терміналах.
- Адаптована (пневматична) підвіска, яка витримує підйом і маневрування без пошкоджень — критично для залізничної інфраструктури.
- Системи кріплення та посилений skidship-бампер — включає міцні точки кріплення (амарре) і посилену задню балку, що дозволяє безпечне фіксування на поромах та морських суднах.
- Тент і дах із вмонтованими сталевими сітками — додатковий захист вантажу від механічних пошкоджень, крадіжок, погодних умов, незаконного проникнення сторонніх осіб в середину напівпричепів, як у кейсі з Serveto, демонструє турботу про вантаж та довговічність причепів.
- Можливість використання без спеціальних адаптерів (на кшталт Modalohr або CargoBeamer), що значно здешевлює інтеграцію в інтермодальні маршрути.
Чому це важливо для України?
Сьогодні, коли логістика в Україні зазнає серйозних змін через нестабільну ситуацію, інтермодальність — не просто тренд, а стратегічна необхідність. Залізничні та автомобільні шляхи дедалі частіше використовуються як безпечні та стабільні транспортні рішення.
Саме тому ми, T-Trailer — офіційний і єдиний дилер Lecitrailer в Україні — рекомендуємо звернути увагу на модель P400 Multi X3.
Що ми пропонуємо?
- ✅ Працюємо виключно під замовлення. Ви самі обираєте комплектацію: шасі, підвіску, систему кріплень, підсилення тенту, skidship-бампер та інші опції. Ми доставляємо причіп, який відповідає саме вашим потребам — і нічому зайвому.
- 📑 Надаємо індивідуальну комерційну пропозицію, де зазначені всі технічні параметри, строки постачання та фінальні умови.
Ми не продаємо “типову техніку зі складу” — ми доставляємо інструмент для вашої ефективної логістики, який витримує випробування часом, маршрутом і умовами.